טקסט הודעת פורום
7/3/2011 10:16:00 PM
שבי א
מה יהיה?
נושא:
מה יהיה?
תאריך:
7/3/2011 10:16:00 PM
מחבר/ת:
שבי א
:)
קצת מלח טיפונת של שמן זית והסלט מוכן
סתם אני צוחק
האמת שהכל נכון
חזרה לפורום