הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2011 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  מה יהיה?
נושא: מה יהיה? תאריך: 7/3/2011 10:16:00 PM
מחבר/ת: שבי א

:)
קצת מלח טיפונת של שמן זית והסלט מוכן
סתם אני צוחק
האמת שהכל נכון


חזרה לפורום