הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2011 5:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מנחם לזר עם תוכן  מחפש סטם להגבהת כידון
נושא: מחפש סטם להגבהת כידון תאריך: 7/4/2011 5:45:00 PM
מחבר/ת: מנחם לזר

אני מחפש סטם בקוטר 31.8 שיתן לי הגבהה מקסימלית לסטם לא מתכוונן. האוך של הסטם הנוכחי שלי הוא 11 מ"מ. מה המפרט של הסטם הדוש והיכן יש כזה?


חזרה לפורום