טקסט הודעת פורום
| 7/4/2011 5:45:00 PM |
|
נושא: מחפש סטם להגבהת כידון תאריך: 7/4/2011 5:45:00 PM
מחבר/ת: מנחם לזר
אני מחפש סטם בקוטר 31.8 שיתן לי הגבהה מקסימלית לסטם לא מתכוונן. האוך של הסטם הנוכחי שלי הוא 11 מ"מ. מה המפרט של הסטם הדוש והיכן יש כזה?
|
חזרה לפורום |
|
|