נושא: מעוניין להחליף מעביר אחורי תאריך: 7/5/2011 11:22:00 AM
מחבר/ת: דניאל דקל
באופניי מונגוס אוטרו סופר 2009. כרגע מותקן SRAM X5 ואני מעוניין להחליף ל X9.
שאלותי הם:
1. איני יודע איזה סוג כלוב מותקן. האם ניתן להתקין כל סוג ואם כן מה היתרונות/חסרונות? (קצר/בינוני/ארןך)
2. האם ניתן להישאר עם השיפטרים הקיימים? או מומלץ גם להחליף אותם?
3. אם מומלץ להחליף אותם, אז מה בנוגע למעביר הקידמי? האם גם אותו מומלץ להחליף?
בתודה מראש
|