הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2011 11:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל דקל עם תוכן  מעוניין להחליף מעביר אחורי
נושא: מעוניין להחליף מעביר אחורי תאריך: 7/5/2011 11:22:00 AM
מחבר/ת: דניאל דקל

באופניי מונגוס אוטרו סופר 2009. כרגע מותקן SRAM X5 ואני מעוניין להחליף ל X9.

שאלותי הם:

1. איני יודע איזה סוג כלוב מותקן. האם ניתן להתקין כל סוג ואם כן מה היתרונות/חסרונות? (קצר/בינוני/ארןך)

2. האם ניתן להישאר עם השיפטרים הקיימים? או מומלץ גם להחליף אותם?

3. אם מומלץ להחליף אותם, אז מה בנוגע למעביר הקידמי? האם גם אותו מומלץ להחליף?

בתודה מראש


חזרה לפורום