הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2011 2:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  חיפה - גן עדן לאופניים
נושא: חיפה - גן עדן לאופניים תאריך: 7/6/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הכי קל - יותר קל מלחפש קבוצות בגרופי ובפורומים -

בכל יום וכמעט בכל שעה עוברים רוכבים ליד ביתן קק"ל שליד האוניברסיטה. זהו "צוואר בקבוק" שכמעט כולם עוברים בו בדרך מהעיר לשטח.

במיוחד בראשון עד חמישי בשעות 6-7 בבוקר ו- 5-7 אחר הצהריים. (בד"כ זוגות-שלשות של רוכבים)

וכמובן בשישי-שבת ב 6-8 בבוקר (כולל קבוצות) ובמשך כל היום מגיעים רוכבים והרבה מהם חונים ליד ביתן קק"ל. תמיד אפשר להגיע לשם לפני שבע בבוקר ולשאול אם אפשר להצטרף. אין שישי בלי 4 קבוצות שונות (אם לא 10... )

בהצלחה!




חזרה לפורום