נושא: חיפה - גן עדן לאופניים תאריך: 7/6/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הכי קל - יותר קל מלחפש קבוצות בגרופי ובפורומים -
בכל יום וכמעט בכל שעה עוברים רוכבים ליד ביתן קק"ל שליד האוניברסיטה. זהו "צוואר בקבוק" שכמעט כולם עוברים בו בדרך מהעיר לשטח.
במיוחד בראשון עד חמישי בשעות 6-7 בבוקר ו- 5-7 אחר הצהריים. (בד"כ זוגות-שלשות של רוכבים)
וכמובן בשישי-שבת ב 6-8 בבוקר (כולל קבוצות) ובמשך כל היום מגיעים רוכבים והרבה מהם חונים ליד ביתן קק"ל. תמיד אפשר להגיע לשם לפני שבע בבוקר ולשאול אם אפשר להצטרף. אין שישי בלי 4 קבוצות שונות (אם לא 10... )
בהצלחה!
|