הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2011 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  שדרוג(מחלה של רובנו,לא...?)
נושא: שדרוג(מחלה של רובנו,לא...?) תאריך: 7/6/2011 5:18:00 PM
מחבר/ת: ל ב

שלום לכולם,
אני רוכב היום על מרידה( transs mision)שהם מעולים ומשרתים אותי נאמנה אך אני מתענה בעליות בגלל המשקל.(בירידות הן פשוט עוקפים את כולם אני מניח שזה המשקל).
אני נשאר באותו סגנון רכיבה(עליות/ירידות, סינגלים מכל הסוגים)אך מחפש משהו קל או אולי עם מהלך קצר יותר. בקיצור אני אשמח לקבל יעוץ והמלצות על מה ללכת ומה לבדוק, אין לי בעיה גם על המלצה על דגמים לא חדשים.
מודה לכם,


חזרה לפורום