הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2011 6:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שניר רון עם תוכן  קניתי 2 פנימיות עם חומר - יחזיק ?
נושא: קניתי 2 פנימיות עם חומר - יחזיק ? תאריך: 7/6/2011 6:14:00 PM
מחבר/ת: שניר רון

קניתי שתי פנימיות של DURO 26X2.00, כל אחת 35 ש"ח.

כמה זמן זה יחזיק לדעתכם ?




חזרה לפורום