הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2011 12:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  ברור ששווה
נושא: ברור ששווה תאריך: 7/7/2011 12:04:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

אם אתה חוסך כ-5000 ש"ח

ברור שזה שווה יש לי כמה חברים שעשו את זה.

מדובר בכמה קרטונים אז יש קצת אי נוחות בשדה התעופה.

כמו כן מומלץ לעבור באדום במכס כי משלמים מע"מ על אופנים ואם תנסה לעבור בירוק סיכוי

גבוה שתתפס ותשלם גם קנס וגם תיכנס לרשימה השחורה של מישהו שניסה להבריח.

בארץ תתצרך לשלם למישהו שירכיב אותם כמה מאות שקלים.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום