הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2011 7:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  היתלבטות ליפני קניה
נושא: היתלבטות ליפני קניה תאריך: 7/7/2011 7:13:00 AM
מחבר/ת: מאור שרייבר

זה היתלבטות ליפני קניה אני רכבתי עכשו על זנב קשיח
ורוצה לעבור לשיכוח מלא
רכבתי בקטנה על נורקו FAZE1 מחוץ לחנות היתרשמתי לטובה אבל הם היו מודל 2010
ואני רוצה 2011 ומחירם ביחס למודל גבוהה.
לכן עכשו אני בודק אופציות נוספות כגון הYETI ASR5 וה TREK EX8
מפחיד אותי גם עניין האחריות שזה יבוא מקביל,
ועוד דבר האים אפשר לשדרג את הבלמים במעמד הקניה?
ןאם כן מה מומלץ?
תודה על התשובה המפורטת.


חזרה לפורום