טקסט הודעת פורום
| 7/7/2011 5:33:00 PM |
|
נושא: כיוון הילוכים.... תאריך: 7/7/2011 5:33:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
או בחנות או לבד אם יש לך ידע :)
ייתכן גם שהכבל קצת ישן ולכן לא נמתח כמו שצריך.... בכל מקרה - כיוון הילוכים יפתור את הבעיה :)
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|