טקסט הודעת פורום
7/7/2011 6:56:00 PM
ל ב
תודה.האם מדובר במשהו קל יותר
נושא:
תודה.האם מדובר במשהו קל יותר
תאריך:
7/7/2011 6:56:00 PM
מחבר/ת:
ל ב
כי לא מצאתי אזכור לגבי משקלים של הדגמים שציינת.
יש לך המלצות לגבי המהלך של השלדה?
חזרה לפורום