הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2011 11:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תשובה להתייחסותך
נושא: תשובה להתייחסותך תאריך: 7/7/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

רוב האופנים שהזכרתי שוקלות באזור 13 ק"ג.

תלוי כמובן במכלולים.

רוב אופני הספשלייז הם בד"כ קלים יותר מהאחרים אך הם טיפה יותר עדינות ומקנות פחות

ביטחון בירידות עקב משקלם הקל.

לדעתי הטרק והגיאנט שוקלים פחות או יותר אותו דבר, אך בד"כ הם יותר כבדות מהספשלייז

אך מצד שני הם יותר עמידים ומקנים יותר ביטחון בירידות לדעתי.

מהלך מומלץ לדעתי (כבר ציינתי) 120 מ"מ. אך הסטמפי לדוגמא הם 140 מ"מ אך הם

מאוד קלים יחסית כך שהם גם מתאימים לדרישותיך.

עמיר פלד


חזרה לפורום