נושא: החלפת קראנק תאריך: 7/8/2011 2:53:00 PM
מחבר/ת: קובי שמש
באופניי מותקן קראנק מסוג שימנו אליביו. אני מעוניין לשדרג מעט את האופניים וגם להפחית ממשקלם. אני מעוניין להחליף את הקראנק והקסטה ל slx.לא מצאתי נתונים אודות משקלו של האליביו לכן אני לא יודע כמה משקל אחסוך. מישהו יכול לעזור? :confused:
|