הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2011 1:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי אוחיון עם תוכן  תודה. ושאלה נוספת
נושא: תודה. ושאלה נוספת  תאריך: 7/9/2011 1:25:00 AM
מחבר/ת: איתי אוחיון

תודה רבה, אסתכל על זה.
יש לי אפשרות לקנות את הדגמים האלו ב6K.
שווה לדעתך להשקיע עוד ולרכוש את הסנטה קרוז ?
ובכל מקרה - מה דעתך על הMARIN ?
לא הצלחתי למצוא עליהן שום ביקורת..

תודה
איתי


חזרה לפורום