טקסט הודעת פורום
| 7/9/2011 1:25:00 AM |
|
נושא: תודה. ושאלה נוספת תאריך: 7/9/2011 1:25:00 AM
מחבר/ת: איתי אוחיון
תודה רבה, אסתכל על זה. יש לי אפשרות לקנות את הדגמים האלו ב6K. שווה לדעתך להשקיע עוד ולרכוש את הסנטה קרוז ? ובכל מקרה - מה דעתך על הMARIN ? לא הצלחתי למצוא עליהן שום ביקורת..
תודה איתי
|
חזרה לפורום |
|
|