הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2011 1:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/9/2011 1:38:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום

לא רכבתי על המארין לכן לא אוכל לתת דעה אישית.

לא מצאתי מבחן לדגם שאתה מציין.

כללית מארין נחשבים לאופנים טובים אך הם סובלים משוק חלש בארץ לא בצדק.


במחשבה לטווח ארוך ובמחשבה ששלדת האופנים היא המרכיב העיקרי והחשוב באופנים

אני אישית הייתי מעדיף את הסנטה קרוז ובעיני שווה להשקיע עוד כ-1500 ש"ח.

פשוט החבילה שלהם יותר משתלמת בעיני ואני מכיר אישית כמה רוכבים על הדגם

הזה ומבסוטים עד הגג.

כמו כן מדובר בדגם ובאופנים עם שוק מצוין בארץ.

עמיר פלד



חזרה לפורום