טקסט הודעת פורום
| 7/12/2011 6:55:00 AM |
|
נושא: וזה בסדר.... תאריך: 7/12/2011 6:55:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
אבל כנראה שהמעביר לא מכוון ומדויק ולכן אם יש קפיצה בדרך הוא פשוט זז מעט והשרשרת יורדת. חפש באתר כתבה על כיוון הילוכים, יכול להיות שתוכל לסדר זאת לבד.
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|