הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2011 6:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  וזה בסדר....
נושא: וזה בסדר.... תאריך: 7/12/2011 6:55:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

אבל כנראה שהמעביר לא מכוון ומדויק ולכן אם יש קפיצה בדרך הוא פשוט זז מעט והשרשרת יורדת.
חפש באתר כתבה על כיוון הילוכים, יכול להיות שתוכל לסדר זאת לבד.

דני
BCR


חזרה לפורום