נושא: טראק 4400 תאריך: 7/12/2011 12:52:00 PM
מחבר/ת: איתי
אהלן,
ברשותי טראק 4400, ואני מעוניין לדעת מאיזה שנתון הם. הבנתי שניתן לדעת לפי צבע, אם כך, שלי כחול-שחור.
יש דרך "חכמה" יותר לדעת, כמו מספר שלדה או סידורי (מוטבע על השלדה ליד הקראנק) ?
לצערי לא אנו לי בפורום של CTC.
תודה, איתי
|