הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2011 1:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ציר 20 משתחרר ב-fox
נושא: ציר 20 משתחרר ב-fox תאריך: 7/12/2011 1:32:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

בבולמי פוקס 36 הישנים (2005-2006) יש 2 ברגי אלן שסוגרים על הציר ע"מ שלא ישתחרר.
פוקס החליפו ב-2007 את הברגים בידיות שגורמות לאותו האפקט (מתיחת בורג בודד) אבל במקרה של ידיות המתיחה תמיד באותה עוצמה בעוד שבברגים העוצמה תלויה ברגש של מי שסוגר.

תבדוק שלא נוצרו לך סדקים ברגלי הבולם עקב סגירה חזקה מדי של ברגי האלן, מה שכמובן גורם לציר להיות משוחרר למרות שהברגים סגורים חזק (ראה תמונה של מיקום סדקים לדוגמא)

במידה ויש סדקים, מומלץ לפנות ליבואן (singletrack) להמשך טיפול (החלפת רגליים תחתונות ככל הנראה)


חזרה לפורום