נושא: 4400 יוצרו בשנים 20089-2010 תאריך: 7/12/2011 2:57:00 PM
מחבר/ת: ישראל צדוק
ניתן לדפדף במודלים באתר של TREK: http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/archive/
2008: http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/archive/4400e 2009: http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2009/archive/4400e 2010: http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2010/archive/4400e
אני לא רואה הבדל בין הדגמים של 2008 ל-2009 אבל ב-2010 הוחלף הבולם מ-RST לסנטור. בהצלחה :night:
|