טקסט הודעת פורום
| 7/13/2011 11:54:00 AM |
|
נושא: פרטים נוספים תאריך: 7/13/2011 11:54:00 AM
מחבר/ת: רןני גור
בהמשך לשאלה הקודמת, אני 1.85 ושוקל קצת פחות מ 90 ק"ג. ניסיתי גם אופני 29 אינץ (גארי פישר הי פי) וזה לא עשה לי את זה. רוכב כשנתיים ורוצה לשדרג את האופניים. האם יש המלצות נוספות מעבר למה שכתבתי?
|
חזרה לפורום |
|
|