טקסט הודעת פורום
7/14/2011 3:45:00 PM
עופר פוגל
חוות דעת לפנס
נושא:
חוות דעת לפנס
תאריך:
7/14/2011 3:45:00 PM
מחבר/ת:
עופר פוגל
מעוניין לרכוש פנס איכותי מה דעתכם על הפנס של roxim לעומת ה-p7 .תודה :confused: :confused: :confused:
חזרה לפורום