הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2011 3:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר פוגל עם תוכן   חוות דעת לפנס
נושא: חוות דעת לפנס  תאריך: 7/14/2011 3:45:00 PM
מחבר/ת: עופר פוגל

מעוניין לרכוש פנס איכותי מה דעתכם על הפנס של roxim לעומת ה-p7 .תודה :confused: :confused: :confused:


חזרה לפורום