נושא: תשובה תאריך: 7/14/2011 8:15:00 PM
מחבר/ת: רןני גור
הי עמיר, הבעייה היא שאם אני אמשיך לבדוק עוד ועוד אופניים, כנראה לא יהיה לזה סוף... אני רוצה להתמקד ב 2-3 דגמים ולבחור מביניהם ולא להתחיל לבדוק את כל השוק. חזרתי אתמול לבדוק עוד דגם של 29 אינץ´ - גארי פישר rumblefish כך שאני כבר ממש מבולבל. אני מקווה שבסופו של דבר אשאר על 26 אינץ´ ואז אצטרך לבחור כנראה בין הטרק לבין המרידה. מה אתה/אתם אומר/אומרים?
|