טקסט הודעת פורום
| 7/16/2011 9:15:00 AM |
|
נושא: לא ברור לי תאריך: 7/16/2011 9:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למה אתה קורא "משאבה רגלית", ומה זה "אחרי מילוי".
ישנם צמיגים שאני מנפח עם משאבת רצפה פשוטה (לזה התכוונת?), וישנם כאלה שאפילו עם קומפרסור חשמלי אני מתקשה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|