הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2011 9:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ברור לי
נושא: לא ברור לי תאריך: 7/16/2011 9:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למה אתה קורא "משאבה רגלית", ומה זה "אחרי מילוי".

ישנם צמיגים שאני מנפח עם משאבת רצפה פשוטה (לזה התכוונת?), וישנם כאלה שאפילו עם קומפרסור חשמלי אני מתקשה.

בהצלחה


חזרה לפורום