הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2011 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב אבירם עם תוכן  תודה איתן
נושא: תודה איתן תאריך: 7/16/2011 10:04:00 AM
מחבר/ת: יריב אבירם

אני מתכוון משאבת רצפה עם מד לחץ, פעם אחרונה שמילאתי חומר בגלגל באתי לנפח אם משאבה פשוטה ולא הצלחתי, התקשרתי לניב מ"אופני העמק" אז הוא אמר צריך למלא בלחץ כי זה טיובלס . נסעתי לתחנת דלק ליד הבית הגברתי תלחץ ושלום ישראל.
השאלה היא עם משאבת רצפה אני יכולה לנפח במקום לנסוע לתחנת דלק.?

שבת שלום


חזרה לפורום