הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2011 6:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  הדס קסירר עם תוכן  אבד מוט אוכף הידראולי בחניון סטף תחתון 15/7/2011
נושא: אבד מוט אוכף הידראולי בחניון סטף תחתון 15/7/2011 תאריך: 7/16/2011 6:39:00 PM
מחבר/ת: הדס קסירר

השארתי בחניון סטף תחתון , על האדמה, את המוט ההידראולי + האוכף היום (15.7) בין השעות 12:00 ל 13:00. ב 15:00 כשחזרתי הוא כבר לא היה שם. המוט חדש האוכף לא. לא יכולה לרכב ללא המוט והכסא. אודה למוצא הישר.


חזרה לפורום