טקסט הודעת פורום
| 7/17/2011 9:38:00 AM |
|
נושא: תיקון בריכת גומי תאריך: 7/17/2011 9:38:00 AM
מחבר/ת: tkg gs
יש לי בריכת גומי גדולה ( לא מתנפחת) ויש בה חור. איך אני יכול לתקן אותה? (תיקון עם מדבקות של אופניים ודבק מגע יהיה יעיל? -דבק מגע עמיד במים? - להדביק מביפנים או מבחוץ?)
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|