טקסט הודעת פורום
| 7/17/2011 11:40:00 AM |
|
נושא: יופי של כתבה אייל תאריך: 7/17/2011 11:40:00 AM
מחבר/ת: נתי הירשברג
שנים התענינתי בסינגל ספיד אך משום מה לא פעלתי בעניין. בעצם חד אופן זה גם סוג של סינגל ספיד לא ?
אז בזה אני די פעיל וכן בעפיפוני כוח. נפגשנו בזכרון ביום ששי מעניין אם אפשר לבנות אופניים שיתאימו לעפיפוני כוח.
נתי
|
חזרה לפורום |
|
|