טקסט הודעת פורום
| 7/17/2011 7:38:00 PM |
|
נושא: מחפש קבוצת מתחילים בגיל 45-50 תאריך: 7/17/2011 7:38:00 PM
מחבר/ת: אודי
מכיוון שאני לא מתמיד לבד,אני מחפש קבוצה רצינית שאוכל להצטרף בתל-אביב, כיוון שברצוני להתקדם לרמות גבוהות יותר ! אשמח לקבל תשובות בנדון! תודה מראש אודי
|
חזרה לפורום |
|
|