הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2011 1:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr עם תוכן  רוכב מתחיל , שאלות בסיסיות, אשמח לעזרה
נושא: רוכב מתחיל , שאלות בסיסיות, אשמח לעזרה תאריך: 7/18/2011 1:09:00 AM
מחבר/ת: Odpr

שלום,
לא מזמן התחלתי לרכוב ( כן ממש ללמוד לרכוב, מה שכל ילדון יודע..:) )
התחלתי להתאמן על האופניים של חברה שלי, אבל הם אופני נשים, כידון בזוית מוזרה שפונה לכיון הרוכב ( מאוד נוח בהתחלה, אבל מציק בהמשך) לכן השאלתי אופניי מדבקה עם שיכוך מלא, תענוג אמיתי אבל מספר דברים מפריעים לי פלוס שאלות:
1) הבנתי שכדי להנות מאופניים אמיתיות של שיכוך מלא ולא קישקוש של מדבקה צריך להפרד מהרבה מאוד כסף מה שמעלה את השאלה איך אפשר לסוע בשבילים ללא שיכוך מלא? בלי להחריב את העכוז?:)הבנתי שיש זנב קשיח וגם הם טובות לשטח, אבל לא מובן לי איך, הרי אין בולם אחורי...
2) משהו בגיאומטריה של האופניים מפריע לי, אולי תוכלו לתת לי טיפ איך לכוון אותם, לפעמים שאני מתחיל לרכב ומפדל הרגל נוגעת בגלגל הקידמי ז( מוזר ככל שזה נשמע) , לא מובן לי מה צריך להרים או להוריד כדי למנוע את זה.
ואם יש לכם עוד טיפים איך להתאמן כדי לשפר את יכולת השליטה אשמח לשמוע.
תודה!


חזרה לפורום