נושא: זהו אתר ´הרים´ :) תאריך: 7/18/2011 7:47:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ואין הרים בת"א...
כוונתי היא: מה סגנון הרכיבה שלך? - (כביש או שטח, ואם שטח איזה סגנון רכיבת שטח) מהי מטרת הרכיבה? - (כושר, כיף, טכניקה) מהו זמן הרכיבה? - (שעה? שלוש? ) מהו העומס? - (תחרותי, חובב, מתחיל... או "לא יותר מ-20 ק"מ באיזור כך וכך" ) מהם זמני הרכיבה השבועיים שלך? (ימי השבוע בערב, או שישי שבת בוקר לדוגמה) מהו מיקום הרכיבה? (אין הרים בת"א... בן שמן? כרמל? )
משהו כמו "מחפש קבוצה של רוכבי XC לא ממש אגרסיבי לרכיבה של שעתיים בבוקר בסופ"ש. זמין עם רכב" יכול להספיק.
ובסופו של דבר, סביר להניח שאחרי כמה שבועות של "ציד" בגרופי תוכל למצוא קבוצה שהטיולים שלה מתאימים לך.
|