הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2011 8:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mk4 עם תוכן  תשובות...
נושא: תשובות... תאריך: 7/18/2011 8:15:00 AM
מחבר/ת: mk4

1. בזנב קשיח לא יושבים כל הזמן. צריך לצאת מהאוכף יותר פעמים ולתת לברכיים הלא נעולות לספוג חלק מהזעזועים.אם תתחיל בזנב קשיח (ועדיף שכך) אתה תלמד לעשות את זה מתוך הרגל ללא חשיבה מאומצת. אופני זנב קשיח לרוב גם יותר יעילים בניצול הדיווש.
2. אם הרגל נוגעת בגלגל הקדמי, כנראה שהשלדה קטנה לך או שאתה מניח את העקב על הפדל ולא את כרית כף הרגל (כי האוכף נמוך מדי?). תן עוד פרטים על עצמך או אם אתה קונה חדש, קנה בחנות טובה ושם יתאימו לך מידה.


חזרה לפורום