הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2011 10:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr Po עם תוכן  מספר שאלות נוספות :)
נושא: מספר שאלות נוספות :)  תאריך: 7/18/2011 10:43:00 AM
מחבר/ת: Odpr Po

ראשית תודה על התשובה :)
ממה שאני מבין ממך, אז מומלץ להתחיל בזנב קשיח כדי ללמוד טכניקה נכונה ולא להתרגל לפינוק מיותר?

כמו כן :
1) מדוע אופני שיכוך מלא עולים פי 3 ולפעמים יותר מזנב קשיח ? האם ההוספה של המשכך האוחרי כל כך מייקרת את האופניים ?

2) שקונים אופניים , קראתי בהרבה מקומות שאומרים לבדוק אם זה נוח, אבל היות ואין לי נסיון כלל, כל דבר לא נראה לי נוח בהתחלה, השאלה איך יודעים אם זה מתאים ורק צריך להתרגל או שזה באמת לא מתאים ולא משנה כמה אסע לא אתרגל אליהם ?


לגבי המושב אני אנסה להגביה אותו עוד ונראה מה יקרה. אבל בהחלט יתכן שהאופניים קטנות לי.

מעבר לזה האם יש לך\לכם עוד עצות למתחיל כיצד להתאמן ולפתח מיומנות ? |(סיבובים? ירידות ? עליות ? )





חזרה לפורום