הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2011 10:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mk4 עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 7/18/2011 10:33:00 PM
מחבר/ת: mk4

1. לא. עניין של תמחור והיצע וביקוש. בדרך כלל לא תראה דגמי קצה של זנב קשיח בחנות כי בערך רק רוכבים תחרותיים צורכים אותם ואת השיכוך המלא גם ה´אנשים הרגילים´ צורכים.

2. צריך לפחות שהם יתאימו פיזית אליך. ואחר כך גם שיתאימו לסגנון שאתה אוהב. תן לרוכב פעלולים אופני כביש והוא יתלונן על הגאומטריה ושהאופניים לא מאוזנות ובלה בלה.
תקרא ביקורות על אופני כניסה ותראה במה זוג אחד עדיף על האחר. אם אתה מחפש רכיבה טכנית, רכיבה רגועה מהירה או מרתון.

3. מיומנות תפתח ע"י תרגול (שוב ושוב ושוב). תתרגל כשיהיו לך אופניים מתאימים כי כל אופניים יגיבו אחרת.


חזרה לפורום