נושא: רעיון שהעליתי למפתחי תוכנת הניווט waze תאריך: 7/19/2011 11:27:00 AM
מחבר/ת: איציק הראל
בעקבות התאונות הרבות עם רוכבי אופניים (בעיקר כביש), העליתי הצעה למפתחי תוכנת הניווט waze שאולי תוכל לעזור. אודה אם תיכנסו ללינק למטה ותיקראו - אם זה נראה לכם שווה משהו, גם תצביעו... http://wazeil.uservoice.com/forums/61743-/suggestions/2047331-waze-bicycle-mode?utm_source=wazeil.uservoice.com&utm_campaign=ShortUrls&utm_medium=facebook
|