הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2011 11:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק הראל עם תוכן  רעיון שהעליתי למפתחי תוכנת הניווט waze
נושא: רעיון שהעליתי למפתחי תוכנת הניווט waze תאריך: 7/19/2011 11:27:00 AM
מחבר/ת: איציק הראל

בעקבות התאונות הרבות עם רוכבי אופניים (בעיקר כביש), העליתי הצעה למפתחי תוכנת הניווט waze שאולי תוכל לעזור.
אודה אם תיכנסו ללינק למטה ותיקראו - אם זה נראה לכם שווה משהו, גם תצביעו...
http://wazeil.uservoice.com/forums/61743-/suggestions/2047331-waze-bicycle-mode?utm_source=wazeil.uservoice.com&utm_campaign=ShortUrls&utm_medium=facebook




חזרה לפורום