הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2011 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוריס ריבקוב עם תוכן  בושה
נושא: בושה תאריך: 7/19/2011 1:13:00 PM
מחבר/ת: בוריס ריבקוב

נכנסתי לכמה סניפים של רשת מפורסמת בארץ ( נמל תל-אביב וראשון), רציתי לקנות בורג שמחבר בולם למשולש של שיכוך ובשניהםאמרו שאין להם. זה לא בורג מיוחד אלא פשוט שמחבר גם אוכף. פשוט בושה, אין מצב שאין להם. תזהרו לקנות שם, כי שתרצו שירות לא תקבלו.
לאומת באשדוד בחנות עצמאית נתנו לי את הבורג במתנה. :confused:


חזרה לפורום