טקסט הודעת פורום
7/20/2011 2:21:00 AM
איתי פוקס
צריך יעוץ לגבי בולם קדמי
נושא:
צריך יעוץ לגבי בולם קדמי
תאריך:
7/20/2011 2:21:00 AM
מחבר/ת:
איתי פוקס
אני רוכב דאונהייל פרירייד ויש לי אופני GT רוקוס ...אני רוצה לקנות להם בולם 200 מ"מ מה הכי מומלץ ?
חזרה לפורום