הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2011 2:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי פוקס עם תוכן  צריך יעוץ לגבי בולם קדמי
נושא: צריך יעוץ לגבי בולם קדמי תאריך: 7/20/2011 2:21:00 AM
מחבר/ת: איתי פוקס

אני רוכב דאונהייל פרירייד ויש לי אופני GT רוקוס ...אני רוצה לקנות להם בולם 200 מ"מ מה הכי מומלץ ?



חזרה לפורום