נושא: לא הגזמתם קצת? תאריך: 7/20/2011 10:19:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא היו להם ברגים. אז מה? פעם חיפשתי ברגים לדיסק. שאלתי בכמה חנויות - בשלוש או ארבע חנויות בדקו במגירה הרלבנטית, ולא נשאר. דוקא בשתי חנויות רשת (בשתי רשתות שונות, מהגדולות בארץ) היו - באחת נתנו לי את השלושה האחרונים, ובשניה השלימו לי לשישה. בשני המקרים אלה היו הברגים האחרונים שהיו להם במגירה. בשני המקרים סרבו לקחת כסף (למרות שכמובן שהצעתי תשלום). ובשני המקרים מדובר בחנויות שזה היה לי הביקור הראשון בהן, כך שאפילו אי אפשר לטעון שאני לקוח שלהם. כמובן שאם היה מישהו מגיע מיד אחרי שיצאתי, ומבקש ברגים לדיסק, היו אומרים לו שאין. זה נקרא שרות גרוע??
בואו נרגיע קצת. יש חנויות שנותנות שרות גרוע, אבל זה שמישהו לא מחזיק את כל מגוון החלקים של כל האופניים האפשריים במלאי - עדיין לא אומר שזה שרות גרוע.
|