נושא: לדעתי בעייתי, אבל אולי זה רק אני תאריך: 7/20/2011 11:44:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני מצטער מראש, בהמשך יש רק ביקורת אז דבר ראשון: כל יוזמה, מחשבה ורעיון לשיפור ברוכים, בין אם המימוש הוא היום ובין אם מחר (בפירוש הרחב של המילה) ואני מקווה שהביקורת תהיה קרש קפיצה לרעיונות שיפור או רעיונות אחרים.
לדעתי בעייתי, אבל אולי זה רק אני ואולי כל משתמשי סימביאן. ואתם תגידו אם עוד...
האמור כאן מתייחס לסימביאן בלבד: (כי אני לא יודע באחרים)
waze מאוד איטי בתגובותיו. אני משתמש בו הרבה (יש לי חרב :) ) בשביל לבחור מסלול. אבל עבור ניווט הוא כ"כ איטי שלפעמים אפשר לפספס רחוב או שניים (או כמה עשרות שניות) בנוסף (ואני לא יודע אם זה רק שבב ה GPS של הנוקיה N97 שלי) הוא לא כ"כ מדוייק פלוס מינוס 30-100 מטרים לכל כיוון.
בכבישים מהירים אולי אפשר להתריע, אבל לדעתי אנשים פשוט יורידו את זה כהתרעה מעצבנת.
חוץ מזה אם ירצו להוסיף משתמשי אופניים ל-waze יצטרכו להימנע ממהירויות (כי אופניים נוסעים מהר בפקקים ולאט כאשר פנוי) ויצטרכו להימנע מנתוני GPS (כי זה לא GPS צבאי "על המטר" ופתאום יצטרכו להוסיף למפה אלפי מטרים של "כבישים" שהם מדרכות ומעברים להולכי רגל בלבד, או שבילי 4X4 צמודים לכבישים (מטר, שניים, וגם 10 מטרים מהם) וזה עוד לפני שיצא שהם יתחילו לקבל נתונים על כל שביל באיזורי רכיבת השטח הנבחרים של שלנו...
וסה"כ אם לא יוכלו להשתמש במהירות ובמידע GPS, אז אופניים יהיו נטל על המערכות עוד לפני הביקורת על מהירות התגובה.
|