נושא: תרגע קצת ותקרא תאריך: 7/20/2011 11:52:00 AM
מחבר/ת: ran avner
אולי תקרא את ההודעה לפני שאתה מפרסם אותה? רשמת שלא כדאי לקנות שם אבל אתה לא אומר איזה חנויות אלה... ודבר שני, כולה בורג לא היה !! איזה לחץ מה קרה כולה בורג... אתה יכול לקנות בורג במקומות אחרים .. לא שופטים מקומות לפי יש להם או אין להם בורג כי אם היו שופטים חנויות על פי דברים כל כך קטנים אז כל החנויות היו פושטות רגל...
|