הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2011 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אולי קצת :)
נושא: אולי קצת :) תאריך: 7/20/2011 11:57:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני יכול להניח שהוא לא היה כותב את ההודעה שלו אם היו פותחים איזו מגירה, מחפשים קצת, מתנצלים בעדינות (אין מה להתבייש אם אין) ונותנים לו לחפש בסלסילת עודפי הברגים והפיצ´יפקס - יש כזו בכל חנות אופניים וגם אצלי בעבודה באולם המכני.
ספציפית עזרו לי בצורה כזו בחנות רשת (יבואן Giant בנתניה)

אגב, כאשר נותנים לחפש בסלסלת הברגים - אם לא מוצאים אז הכישלון הופך להיות "שלנו" ו"אי אפשר" יותר לכעוס על החנות.... ;)

לאחרונה דווקא עיצבנו אותי בחנות פרטית. אמרו לי (על סמך הדגם בלבד, ללא מבט) שאני יכול לקבל אולי 200 שקלים על האופניים שלי. אני יודע שאני רוכב על אופניים ממודל יחסית ישן (2006) ושמצבם רחוק מלהיות חדש אבל למה להעליב? אם תעליבו אותי אקנה אופניים?


חזרה לפורום