טקסט הודעת פורום
| 7/20/2011 2:08:00 PM |
|
נושא: תודה ע להתשובה המפורטת תאריך: 7/20/2011 2:08:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
לא ידעתי שקיימים קורסים של רכיבת שטח, טוב לדעת! בינתיים אצבור שעות "טיסה" בעיר, על אזורים ריקים. היות ואני ממש בהתחלה והרמה שלי כרגע בטח לא מאפשרת לי יציאה לאיזה שטח.... חודש הבא אשקול קניית אופניים זק.. :)
|
חזרה לפורום |
|
|