נושא: bleeding תאריך: 7/20/2011 10:54:00 PM
מחבר/ת: שחר ש
שלום רב, יש לי בעיה מציקה מאוד ,הבלמים שלי כבר לא מרגישים במיטבם לאחר שנה של שימוש אני מרגיש שהם לא כמו בראשיתם לכן החלטתי לטפל ועוד בעצמי. אז ככה יש לי כלים ואני איש טכני במקצועי עם נסיון ורגש,הצטיידתי במצב רוח טוב והמון רצון לטפל בנושא אני חייב לציין שחלק גדול מההנאה שלי באופניים זו ההתעמקות וההבנה של הפרטים הטכניים ,טוב נחזור לעניין אז כן קניתי במיטב כספי שני זוגות של רפידות שיתאימו למגורה לואיס שפעם היו בולמים מדהים והיום עצלים וניגשתי להחלפה ,בקלילות החלפתי את הרפידות בגלגל הקדמי ויצאתי לסיבוב נסיון אך מה נשתנה ,כלום עדיין אותה הרגשה בידית, ספוגית וארוכה ולא הנשיכה הקטלנית שלה ייחלתי ,לא נורא התחלתי, אף פעם לא מאוחר גם לא באחת בלילה לברר איך עושים bleeding פתחתי אינטרנט וחיפוש קל הראה כמה הדרכות וידאו בנושא אך מכיוון שאין ברשותי כלים מתאימים לסוג הבלמים שברשותי נאלצתי להמתין בסבלנות להיום בבוקר. שיחת טלפון לרוזן ומינץ וגיליתי שערכה ניתנת לרכישה אצל היבואן של מגורה "פדלים" בירושלים ציצלתי אליהם ואין במלא ויגיע רק עוד חודש אך מסרו שניתן לבצע בסניף מורשה בזכרון יעקב . עד פה תלאותיי ועכשיו לשאלה האם יש משהו שישמח לעזור בביצוע ויש לו ערכה מתאימה או רעיון כיצד ניתן לבצע את הניקוז/החלפת נוזל הבלם אשמח להתלמד ולהשיב גמול . בינתיים אין לי חשק לרכב !! מחכה למושיע ,תודה ונתראה בשטח. שחר. נ.ב. אני מפרדס חנה
|