נושא: מעצורים תאריך: 7/21/2011 3:27:00 AM
מחבר/ת: גיא דגני
שלום לכולם, אני רוצה לשדרג את המעצורים שלי ראיתי את הSLX האם יקחו עליהם מכס ?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=28021
ויש אויד אליקסר 1 2012 ב140 דולר, יקחו עליהם מכס ? וגם אחרי המכס שצא יצא בערך 700 שקל עם רוטורים שווה ? אם אני זוכר נכון המכס זה 30 אחוז ?
תודה מראש זה דיי דחוף :)
|