הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2011 3:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא דגני עם תוכן  מעצורים
נושא: מעצורים  תאריך: 7/21/2011 3:27:00 AM
מחבר/ת: גיא דגני

שלום לכולם, אני רוצה לשדרג את המעצורים שלי ראיתי את הSLX האם יקחו עליהם מכס ?

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=28021

ויש אויד אליקסר 1 2012 ב140 דולר, יקחו עליהם מכס ?
וגם אחרי המכס שצא יצא בערך 700 שקל עם רוטורים שווה ?
אם אני זוכר נכון המכס זה 30 אחוז ?

תודה מראש זה דיי דחוף :)


חזרה לפורום