נושא: בקשר לרמת הרכיבה שלך ולשטח תאריך: 7/21/2011 9:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבן שלי יצא לרכיבת שטח ראשונה בחייו בגיל שלוש ורבע (כן, כן - בגיל 39 חודשים בלבד). הוא לא שבר שם שיאי מהירות, לא ניקה טייבלים ולא גיהץ גינות סלעים. בירידה מתונה מאוד הוא לקח את האופניים (ששקלו יותר ממנו, אז) ברגל, ועלה עליהם שוב בסופה. זה לא היה במנרה, ולא בחרמון, אלא בשביל כורכר פשוט באיזור הבית, למרחק של שניים וחצי ק"מ.
אם אתה מצליח לנסוע בקו ישר לאורך של עשרה מטרים, אתה יכול לצאת לשטח. סע לאט, בזהירות, תן "לגוף" ללמוד את ההתנהגות המעט שונה של האופניים בשטח, ואל תמהר למתוח את הגבולות.
בהצלחה
|