טקסט הודעת פורום
7/21/2011 3:40:00 PM
ליאור
יש מוצא
נושא:
יש מוצא
תאריך:
7/21/2011 3:40:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
שלום ניר
לפני כשלושה שבועות היתה לי בעיה כזאת שנפתרה בקלות.
לקחתי את האופניים לחנות מוטואופן ושם המכונאי סידר לי את הבעיה בעלות של 120 ש"ח
חזרה לפורום