הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2011 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  יש מוצא
נושא: יש מוצא תאריך: 7/21/2011 3:40:00 PM
מחבר/ת: ליאור

שלום ניר
לפני כשלושה שבועות היתה לי בעיה כזאת שנפתרה בקלות.
לקחתי את האופניים לחנות מוטואופן ושם המכונאי סידר לי את הבעיה בעלות של 120 ש"ח


חזרה לפורום