טקסט הודעת פורום
| 7/23/2011 6:20:00 PM |
|
נושא: אין מכס לחלקי אופניים תאריך: 7/23/2011 6:20:00 PM
מחבר/ת: ישראל צדוק
רק מע"מ ועמלות שקר של הדואר, כלומר 16% מע"מ + 120 ש"ח בערך, לחבילה מהדואר. יש אפשרות שהמכס לא יירט את החבילה ותרוויח בגדול. גם יבואני אופניים צריכים לאכל קוטג´ ;)
|
חזרה לפורום |
|
|