הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2011 6:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל צדוק עם תוכן  אין מכס לחלקי אופניים
נושא: אין מכס לחלקי אופניים תאריך: 7/23/2011 6:20:00 PM
מחבר/ת: ישראל צדוק

רק מע"מ ועמלות שקר של הדואר, כלומר 16% מע"מ + 120 ש"ח בערך, לחבילה מהדואר.
יש אפשרות שהמכס לא יירט את החבילה ותרוויח בגדול.
גם יבואני אופניים צריכים לאכל קוטג´
;)


חזרה לפורום