נושא: קודם כל - תתחדש תאריך: 7/23/2011 9:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ג´יפה - אכן עובדת, למעט מקרים קיצוניים. אחד המקרים הקיצוניים שבהם היא איננה עובדת הוא מה שנקרא "סנייקבייט", שהוא נזק לפנימית ברמה שג´יפה לא יכולה לתקן. שימוש בלחץ אויר גבוה מונע, על פי רוב, את הסוג הזה של תקרים.
פסגומי - יעיל כנגד קוצים ומסמרים בצמיגים צרים (כמו שלך, למשל). יש לי שני שיקולים נגדו: 1. הוא מוסיף משקל בהיקף הגלגל - המקום האחרון שבו אנחנו רוצים משקל עודף. 2. הוא מפריע לגמישות הצמיג, ואפילו גורם לעיוותים במצבים מסויימים.
אם אתה סובל מקוצים ודרדרים - ג´יפה יכולה להיות פתרון סביר בהחלט. אם אתה מעדיף לרכוב בלחץ אויר נמוך - אולי כדאי שתעיין בכתבה הבאה: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1108
לגבי הפנימית - כנראה שזה אכן בסדר. פנימיות באיכות בינונית ומעלה בדרך כלל יעמדו גם ברוחב צמיג גדול מהמצויין עליהן. כדאי רק להבין שזה לא מועיל לעמידות הפנימית מול סנייקבייט...
תתחדש ותיהנה מהאופניים ;) שבוע טוב
|