טקסט הודעת פורום
11/20/2002 1:46:00 AM
בני
לעזאזל ... למה לא יצאת החוצה.
נושא:
לעזאזל ... למה לא יצאת החוצה.
תאריך:
11/20/2002 1:46:00 AM
מחבר/ת:
בני
בטח הייתה כותב שלושה עמודים רק על הפרצוף שדפקת כשהיה לך קריר מהרגיל בשמאלית.
חזרה לפורום