הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2002 1:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני עם תוכן  לעזאזל ... למה לא יצאת החוצה.
נושא: לעזאזל ... למה לא יצאת החוצה.  תאריך: 11/20/2002 1:46:00 AM
מחבר/ת: בני

בטח הייתה כותב שלושה עמודים רק על הפרצוף שדפקת כשהיה לך קריר מהרגיל בשמאלית.


חזרה לפורום