הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2011 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  עגלה do it yourself
נושא: עגלה do it yourself תאריך: 7/26/2011 12:01:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

עדיין ב "שלבי פיתוח" ועדיין בעבודה.

נשאר להכין ספסל קדמי לילדים ועיגון לסלקל מאחור, למרות שקודם צריך לקחת את הגדולים ולראות אם סביר לטלטל את הקטנה או שמוקדם מידי.
וגם להוסיף דגל אזהרה (כמו של אופני יד) וקשתות עם בד להצללה.

וכמובן בסוף אשים סט של תמונות מהלך הפיתוח.


חזרה לפורום