הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2011 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  התייחסות
נושא: התייחסות תאריך: 7/26/2011 7:36:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לחץ של 30-35 דומה למה שאני משתמש (ואני כנראה כבד ממך), כך שזה כנראה בסדר.
כפי שצחי כתב, מקובל להרכיב צמיג אחורי צר ומתגלגל יותר, וקדמי אוחז יותר. זה טוב במרבית התנאים, למעט עליות מדורדרות או טכניות במיוחד.
על פי העובדה שאתה נועל אני מניח שאחיזה בדרדרת איננה הבעיה שלך, אז כנראה שאפשר להצר את הצמיג האחורי.

לגבי פדלים - לדעתי נסה, ולא תתאכזב. ניתוק מהיר הוא פונקציה של אימון. ברור שברכיבות הראשונות תהיה לחוץ יותר - זה גם לא הזמן לאתגר את עצמך...
עם הרכבת הפדלים והנעליים צא לסיבוב במקום ידידותי ונוח (אני עשיתי כמה הקפות על מדשאה), ותרגל חיבורים וניתוקים.
ככל שתשתפר השליטה שלך בניתוקים, כך יגדל הבטחון, עד שתגלה שאתה מספיק סומך על עצמך כדי לעשות את כל מה שעשית עם פלאטים.
אני היום לא מעז לקפוץ בלי קליטים - שלא לדבר על "טיסה" דרך גינות סלעים, למשל...
דרך אגב, דיווש עגול עם קליטים גם מקטין מאוד את הבובינג.

אכנס לעניין המתלים ככל שתרצה (וככל שאני יודע). אני לא מת על נעילת מתלה אחורי, או על פלטפורמות למיניהם. אני רוכב בעיקר בגולן, והקרקע כאן משובשת, מדורדת וזרועת סלעים, ואני מעדיף שהמתלה האחורי יהיה פעיל ככל האפשר - לכן אני מעדיף אופניים עם מתלים יעילים בהקטנת בובינג.
מה זאת אומרת "עדיין לא זה"? המתלה מתנדנד תחת דיווש? או תחושה כללית של מאמץ שאיננו מתורגם להתקדמות?


חזרה לפורום