נושא: אחי, לא נעים לי להגיד לך.... :rolleyes: תאריך: 7/26/2011 8:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל נראה לי שכדאי לך להחליף נעליים.
95ק"ג לזוג נעליים זה באמת הרבה מאוד :p
והעגלה נראית מצויין - כמעט כמו המקור :suss:
וברצינות - נראה לי שעם שלדת מתכת יש לך יותר חופש תיכנון. איך חיברת את הגלגלים? ודרך אגב - חשבת על שיכוך? אני שוקל לבנות מחדש (כבר יש סדקים באחת מקורות השלדה), ואם כך אעשה, אני חושב ממש ברצינות על שיכוך. אמנם הרכבתי צמיגים ברוחב "2.5, אבל אפילו זה לא מספיק להובלת תינוק או ילד ממש קטן בשבילים, אפילו המתונים שבהם (כמו הדרך מהמושב למעין אשי, למשל).
בכל מקרה, כבוד :rating:
|